Början!

Publicerat: 15 februari, 2010 i 1

Välkomna alla till min nya blogg som kommer fyllas med kärlek, lycka,sorg, framsteg, minnen, uppelvelser och mer där till. Som ni ser så finns det flikar längst upp med olika kategorier och fakta  för att ge er bättre uppfattning och även en liten berättelse om Neos start ut i livet som inte blev som nån utav oss ens hade grunnat på en endaste sekund.

Saker häromkring kommer garanterat förändras från och till innan jag bestämmer mig och innan jag lär mig hur det funkar.

Början på nått nytt har inletts. Med måste jag säga blandade känslor eftersom jag är en sådan människa som hänger kvar vid minsta lilla grej oavsett om det är minnen eller matriella ting som har med vår resa att göra.

Hälsar er alla välkomna gamla som nya läsare!

kommentarer
  1. Fin blogg! 🙂 Jag känner igen mig i ”att hänga kvar i saker”. Jag är en sån där grubblare och har jätte svårt att släppa saker, framförallt känslomässiga uppleveler.

  2. sara skriver:

    Skall vi se om jag klarar att kommentera här då..

  3. Skalmans mamma skriver:

    Hej! Vilken fin blogg. Jag kommer absolut att fortsätta läsa här också =).
    Kram

  4. Maria skriver:

    Jättefin blogg, jag ser fram emot att fortsätta följa er! 🙂
    Kram

  5. Sandra skriver:

    Jättefin blogg 🙂

    Vad säger du om en liten promenad imorgon (tors) kanske ?

Kommentera

