Gudomliga lockar!

Publicerat: 18 mars, 2010 i 1

Jag fullkomligt älskar att  stoppa in näsan i prinsens hår och suga åt mig den ljuvliga doften. Att köra in fingrarna i de gudomliga lockarna och i det vågande självfallet.Smeka och pussa dina mjuka rosenkinder.Suga in doften ytterligare ett snäpp. Det gör mig avslappnad på de flesta plan, det får mig lugn ända längst in. Din doft sätter mig i harmoni med mig själv. Du mitt hjärta gör så att jag känner mig okrossbar. För dig så orkar jag allt!

Jag får passa på att riktigt njuta för snart försvinner dom för ett tag…

kommentarer
  1. Sandrah skriver:

    Krulltotten 🙂

  2. Jennie Lönnholm skriver:

    Joo precis, statistiken säger att risken att våra söner föddes när de gjorde näst intill är omöjligt, och lyckas man med det en gång, varför inte två?

    Jag har ju en länk nedanför informationen 🙂

    Hoppas det är bra med er.

    Förresten, angående dedär vi pratade om sist, det gick inge bra. Men bara upp på hästen igen 😉

  3. Jennie skriver:

    Hejsan ! Jag har publicerat din historia på min livhistoria-blogg . ( Enlivshistoria.blogspot.com ) fast glömt nämna det i min ”vardagsblogg” tänkte göra det i nästa inlägg .

    Åh , så fina lockar . Ja tänk en sådan liten sak som en doft av en annan människa kan få en att må bra .

  4. Vad fint du skriver Marie!!

  5. malin skriver:

    HAHA SÅ SANT! Bara det att de är så mycket man skulle vilja göra å tiden bara flyger iväg 😛

  6. carolina skriver:

    kan tänka mig att det är mysigt! min lillasyster hade korksskruvar under sina småbarnår, och jag var sååå avundsjuk! har alltid haft spikrakt hår 🙂
    våran bebis får nog dras med mitt hår, för sambon har lika rakt som jag, haha 😉

  7. angelica skriver:

    6395 kostar den.. en babytravel dubliner syskonvagn =)

  8. Åååh mys 😀 Finns det något sötare än lockiga ungar!?

  9. Zandra skriver:

    Ljuvliga lockar ❤

Kommentera

