Lycka är…

Publicerat: 1 april, 2010 i Mirakel sker varje dag
Etiketter:

Lycka är att se stoltheten lysa i dina gudomliga ögon.

Lycka är att se dig känna frihet över att klara saker själv.

Lycka är att höra din röst bilda vackra små ord.

Lycka är att få möta ditt leende vid första mötet varje dag.

Lycka är din livsvilja, din glädje och ditt välmående.

Lycka är att höra ditt magkittlande skratt.

Lycka är att få uppleva din villkorslösa kärlek vareviga sekund.

Lycka är att du gör mig till en bättre och starkare människa varje dag.

Lycka är att just jag får vara din mamma.

Lycka är din värme, din närhet och när du lägger ditt huvud mot mitt bröst.

Lycka är din trygghet.

Lycka är att andas in din magiska doft.

Lycka är att möta din blick och fullkomligt drunkna i kärlek. En kärlek som jag inte ens visste existerade innan du kom till världen mitt hjärta. En kärlek starkare är allt!

Lycka är du♥


kommentarer
  1. Sandrah skriver:

    Aww så sött du skriver då 😀

  2. Amy skriver:

    så söt han är

  3. Naaaw 🙂

    Sv : Tack så mycket, men det är ingen klänning 😉 Det är en kjol och ett spetslinne från gina tricot.

Kommentera

