Publicerat: 13 april, 2010 i Minnen/känslor

It’s the past and it’s ment to stay there…

kommentarer
  1. Sandra skriver:

    okej, ja, nu fanns det 4 rum och vi både i tvåan. Hoppas allt är bra med er 🙂

  2. Mie skriver:

    Hej igen. Jag har varit så frånvarande ett tag, men nu börjar jag komma igång med att läsa lite bloggar. Din har blivit så himla fin!

    Jag är inne i en tänk-period. Det finns så mycket som vill ut. Nya saker som händer triggar igång tankeverksamheten. Inlägget med ”under ytan…” var en effekt av en oerhört korkad kommentar från någon som helt saknar respekt och insikt. Någon som ”är väldigt empatiskt” enligt en annan som direkt faller under kategorin ”betraktare”. Jag orkar inte utveckla det mer än så. Precis när jag tycker att jag är stark nog att ta nästa steg åker jag rakt ner i skiten igen. Jag hoppas innerligt att det fastnade ordentligt i någons sinne och att denne någon tar sig en rejäl funderare.

    Under tiden försöker jag samla kraft och ställa mig upp igen. Hoppas att ni har det bra. Neo verkar göra grymma framsteg! Grattis!

    Kramar

    //Mie

  3. malin skriver:

    ja är bara 3 veckor sen 😦 hon verkar inte ha nå imunförsvar alls då hon är sjuk hela tiden! ska ringa läkaren igen om hennes hosta, orkar inte ha det så här 😦
    Hoppas ni får en toppen dag kram

Kommentera

