Only one.

Publicerat: 14 april, 2010 i 1

Vi njuter av varje dag till fullo utan sjukhus besök. Framstegen etablerar sig i rask takt och sätter lycka i hjärta och själ.

Mitt musiksinne har vaknat till liv igen efter en lång tid i ide. Nu känner jag hur har jag klarat mig utan musik så länge för jag för en underbar må bra känsla i magen när man får lyssna på musik som man gillar. Nu har jag gått och kärat ner mig i Yellowcard. En låt som har satt sig lite extra som jag tänkte dela med mig utav, only one.  Låttexten är  a och o i en låt för egen del. Denna låt har allt för mig för och jag överdriver inte när jag säger att den går på hela dagarna. Dock är den akustiska live versionen av denna låt bättre finns dock inte på Youtube utan Spotify.

Eftersom jag inte riktigt fattar hur man bäddar in en video så får ni klicka på länken nedan!

Only one

kommentarer
  1. Den är jätte bra den låten!

  2. Sandrah skriver:

    Haha den låten lyssnade jag också jämt för på några år sedan!

  3. Sandrah skriver:

    Oj jag menade inte den, den där är för seg för min smak. Jag tänkte på way away 😉

  4. Sandra skriver:

    Härligt när de går framåt 🙂

  5. malin skriver:

    musik gör livet lättare 🙂

  6. malin skriver:

    jag tycker det 😦 få se vad dom säger nu på tisdag?

Kommentera

