Skador som aldrig kommer att läka!

Publicerat: 18 april, 2010 i 1

Jag är en väldigt funderande människa om det mesta som har med livet att göra. På senare tiden så det blivit lite mer på den fronten. Mycket nytt och en del känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera.

Bär omkring på en känsla som jag inte riktigt kan sätta ord på. För den representerar  är både lycka och sorg på samma gång. Lycka över att inte vara ensam och stor glädje och lättnad över att ha hittat någon som förstår vad den sorgen representerar. Dåtiden hinner i kapp.

Tiden en gång för längesen har satt sina spår. Har gett mig skador som jag tror aldrig kommer att läka.  Dom påverkar min vardag mer eller mindre. Jag har lärt mig att leva med mina brister men påfrestande när människor som står nära verkar helt oförstående. Jag är den jag är och inget som jag  kan radera. Jag måste acceptera mig själv och mina brister. Att försöka vandra min egen väg oavsett vad andra tycker och tänker. Nu gäller det bara att hitta styrka för att klara av dessa punkter. Jag vet att detta kommer bli en kamp!

Jag kan vara stark för andra men när det kommer till mig själv så är jag svagare än svagast!

kommentarer
  1. Man måste få vara svag ibland för att hitta sig själv-

  2. Sandrah skriver:

    Är det något som har hänt? Du vet var jag finns!

  3. malin skriver:

    Nått som är starkt är att inse sina brister, du kommer ta dig igenom detta<3
    STYRKE KRAMAR TILL DIG!!!

  4. åsa skriver:

    Du underbara mamma till en underbar liten prins!
    Om du bara visste, hur mycket jag beundrar dig/er..
    Ha dé!/Kram

Kommentera

