Min piercing!

Publicerat: 22 april, 2010 i 1

Min kamera har spårlöst försvunnit och varit borta i över 2 veckor. Har vänt upp och ned på det mesta här hemma utan nått resultat tyvärr. Tänkte visa vad det var som jag gjorde för några dar sen trotts att de flesta hade invändningar. Just nu är jag svullen och öm. Går och kollar i spegeln hela tiden för att se om jag verkligen passa i de, väldigt ovant. Ska blir skönt sen när jag får byta till en mindre ring för denna är lite för stor. Dåliga mobilbilder men bättre än inget iaf.

kommentarer
  1. Jätte jätte jätte snyggt! 😀

  2. Zandra skriver:

    Skitsnyggt!!!!!!!! och jättesöt är du! ❤

  3. Sandrah skriver:

    Jättefint!!

  4. åsa skriver:

    Det kommer att bli jättebra när svullnaden lagt sig (du behöver inte spruta in nåt i läpparna i alla fall)…
    Ha dé!/Kram

  5. Johanna skriver:

    Supersnyggt! Jag hade också hål i läppen förut och jag saknar det såååå.
    Tog bort den pga lite komplikationer tyvärr…
    Men som sagt skitsnyggt!

  6. malin skriver:

    jätte snyggt!!! passar sååå bra ! 🙂

  7. Sandra skriver:

    *suck* skrev nyss ett inlägg här, men de försvann… Jaja.
    Skönt att det är bara med er 🙂 Nästa vecka låter bra, på måndag ska vi till karlstad med flickorna men annars är vi hemma, bara säga till när ni kan. Snart kanske vi kan börja med lite promenader också. Ha en bra helg 🙂 Kram

  8. Sara skriver:

    Det passar dig jätte bra, verkligen… men det måste kännas konstigt o ha den där just nu tills du har vant dig..

  9. Åh, jätte jätte fint!!! 🙂 Vart gjorde du den?

  10. Mie skriver:

    Hej hopp. Jag skulle aldrig aldrig aldrig VÅGA sätta en metallpinne nånstans. Skitfeg! Men, trots att jag är tant, måste jag nog säga att det var rätt fint! =))

    Du, en fråga. Om man bor i Kil, vilket HAB hör man till då? Kram Mie

  11. malin skriver:

    ja det hade varit behövligt 😀

  12. malin skriver:

    tack snälla du<3
    Alltid skönt att det finns nån där som lyssnar, har alltid haft 'jobbiga' perioder och när jag var yngre skar jag ofta mig själv för att dämpa min ångest.
    Har tack och lov slutat me det……många ärr har man som alltid kommer finnas där.

  13. Snyggt som fasen! Har själv en piercing på samma ställe 😉
    En i naveln & näsan, 3 i öronen & har tänkt att ta i tungan nästa gång! Haha 😀

    Den jag tog i läppen gjorde en kompis-kompis på en toa på en estetskola :S Haha, men men, har aldrig haft promlen med den & är nöjd 🙂

Kommentera

