Green day

Publicerat: 8 juni, 2010 i Okategoriserade

Lever fortfarande kvar på känslan sen Green day konserten i Lördags! Helt magiskt!

Som jag skrev i tidigare inlägg så försvann musiken i mitt liv när Neo föddes, den har inte fått plats mitt i allt, och ganska så nyligen så har musiken kommit tillbaka igen och nu förstår jag inte varför den ens försvann i första taget.

Jag inte varit världens fan av green day tidigare, en del låtar de gjort är väldigt bra. Efter denna konsert så kan jag meddela att jag är helt fast.  Dom bjöd verkligen på en show, en fantastisk härligt gäng som verkligen bjuder på sig själva.

I början kunde jag inte se syftet med att köa, trängas med massa människor, stå på ståplats  tills fötter och ben inte orkar längre. Men dagen efter hade jag totalt ändrat uppfattningar och jag skulle göra precis allt  igen enbart för att få uppleva den där fantastiska känslan. Gemenskapen av att alla är där för precis samma anledning! Samhörigheten även fast man inte känner varandra alls!

5/6-10 är ett datum som alltid kommer finnas kvar och jag kan säga att detta var inte sista gången jag såg dem live!

Deras avslutning kommer sitta kvar i hjärtat. Tårarna var väldigt nära! Ofattbart att musik kan gå direkt in i själen och bara fylla den med glädje och harmoni!

kommentarer
  1. Sandrah skriver:

    Härligt 🙂

  2. Heidi skriver:

    Låter som en underbar kväll..jag älskar att gå på konserter, det är något visst med att känna ”dunket” o uppleva atmosfären på en konsert 🙂 Kram kram

  3. Caroline skriver:

    Hej Marie!
    Jag följer din blogg och jag arbetar inom CPUP. Har en förfrågan till dig och undrar därför om jag kan nå dig per mail?
    Vänliga hälsningar från Caroline

  4. Va kul! 🙂 Jag skulle också vilja se dem!

Kommentera

