Veliga mamman

Publicerat: 15 juni, 2010 i Okategoriserade

Äntligen har den här veliga mamman fått en ny frisyr. Fick presentkort på sveamagasinet när jag fyllde år så jag passade på att utnyttja lite utav det. Fick en fantastisk frisörska.Jag kom dit utan att ens veta hur jag ville ha de men hon visste direkt vad som behövde göras så en stor del klipptes av och jämnades till. Så jag är verkligen så nöjd och även första gången jag har ett helt plattat hår. Visste inte att jag kunde se ut så! Så en plattång ska införskaffas snarast.

Men att just få den där stunden för sig själv. Sitta i lugn och ro för liten ompyssling gör så otroligt mycket för själen. Det behöver inte vara helt over the top saker det räcker längder med att få en fin fräsch frisyr!

kommentarer
  1. Görsnyggt! (Men det vet du ju redan att jag tycker 😉 ) och egentid är du verkligen värd!

  2. Sandrah skriver:

    Oj vad fint det blev!!

  3. malin skriver:

    Du är, och vart verkligen super fin! 🙂 KRAM

  4. Sandra skriver:

    Jättefint! 🙂 Skönt att bostadsanpassningen blev beviljad också 🙂

  5. Jätte snyggt!! 😀 Ska du färga rött med??

  6. Maria skriver:

    Kanonfint 🙂

  7. Carro skriver:

    Åhhh va fint det blev!

  8. Heidi skriver:

    Det blev skitsnyggt!! O så ser jag nu var Neo har fått sina underbara blå ögon ifrån 🙂

  9. Ajdinsmamma skriver:

    sv: tack snälla du 🙂 du är också jättefin 🙂

  10. Va fint det blev! Jag vill också ha så fint och blondt hår 🙂

Kommentera

