West cost riot.

Publicerat: 18 juni, 2010 i Vardagliga ting

Nu är jag hemkommen från den underbara staden Göteborg. Jag skulle lätta kunna tänka mig att bo där. Så härliga människor som har en helt  syn på saker än vad det är i denna stad.

Festivalen var toppen. Massa bra band, härliga människor med alla dess olika stilar, Gemenskapen,känslan ja allt som tillhör. Hoppas verkligen att man kanske kan återkomma nästa år. Hade velat gå på pier pressure också massa bra artister framför allt paramore.

Kom hem så en ny människa med massa energi och vilja över att göra saker som inte kommer till sitt rätt eftersom sömnen inte varit helt hundra.

Här hemma hade allt varit jättebra. Massa Neo-pappa tid och dom har verkligen utnyttjat tiden till det yttersta. Sen fick jag en helt underbar nyhet på tåget hem som fick mina ögon att tårfyllas. Jag återkommer mer om detta.

kommentarer
  1. Oj vad då för nyhet?
    Synd vi aldrig hann ses.
    Ja flytta till Göteborg, jätte trevlig stad. Näckrosdammen, skottskogen, trädgårdsföreningen…

  2. Sandrah skriver:

    Har du varit där?? Här får man veta saker i efterskott.

  3. Ja visst är Göteborg en underbar stad! Spännande med nyhet!

  4. Va är det för festival ? Va bra att du hade kul 🙂

  5. Mia skriver:

    Göteborg är lika underbart som din blogg 🙂

    Sandrah – måste bara fråga varför du tror att du har rätten till att veta allt innan? Låt henne åka vart hon vill utan att lämna spydiga kommentarer…herrejisses

  6. Heidi skriver:

    Låter som en härlig ”egen mammatid”, det behövs oxå ibland 😉

Kommentera

