Nya sängen

Publicerat: 22 augusti, 2010 i Vardagliga ting
Etiketter:,

Var på jakt ett tag efter en ny säng till Neo eftersom spjälsängen för länge sedan blivit för liten på alla dess sätt. Neos farmor hade hållit ögonen öppna också och stötte på denna som en nyhet på Ikea. Egentligen så ska ju den öppna sidan var utåt men vi har den som på bilden och det har fungerar utomordentligt bra. Neo storm trivs i den och fick sängen i födelsedags present av sin farmor och farfar.

Jag minns en tid då han inte kunde rulla runt själv, sitta upp på egen hand. Man fick ibland gå in och vända honom för att han inte skulle ligga på samma sida hela tiden. Den fasen är nu förbi. Man hittar honom i olika vinklar och ställningar varje kväll och jag kan inte göra annat än att le och njuta. Han kan själv. En väldigt genomträngande mening som får mig att sväva på bomulls moln.

Han har även börjat att teckna tecknet sova när man lägger honom i sängen ibland. Hjärtat värker av stolthet!

♥Han kan själv♥

kommentarer
  1. Sandrah skriver:

    Mysig säng 🙂 Skitbra att ha den sådär ju!

  2. åh jag såg den sängen sist när jag jobbade på barnavdelningen! Den är jätte fin!!! Fungerar ju toppen att ha åt det hållet 😀

  3. Maria skriver:

    Så duktig han är!.Vilken fin säng han har fått 🙂

  4. Vilken fin och perfekt säng åt en fin pefekt kille!

  5. malin skriver:

    Tack de hade jag 🙂 å filmen var riktigt bar(bröderbna karlsson) kram

  6. Heidi skriver:

    Nu har jag läst ikapp din blogg lite o varje gång jag läser vad du skriver blir jag alldeles varm i hjärtat! Man riktigt känner alla kärlek genom dina ord!

    Smart sätt att placera sängen oxå 🙂

  7. ♥ Nina ♥ skriver:

    Jag lyckades få tag på ytterligare 4 &-tecken. Så vill du ha ett med era namn finns det en bokad i ditt namn! Hojta till!

  8. Angelica skriver:

    Ja de får vi hoppas 🙂 men de gör du nog.. hihi

  9. sv: ja visst var det skönt att hålla upp? Vi skall med till astma läkaren nu i höst för uppföljning.

Kommentera

