Den bästa julklappen!

Publicerat: 8 december, 2010 i Cerepral pares, Läkarbesök/undersökningar
Etiketter:, ,

 

Igår kom det ett brev som innehöll den bästa tänkbara julklappen. Beskedet över Neos höftröntgen. Det första jag såg var ordet utmärkt och alla spänningar bara släppte och tårarna kom i rekordfart. Mina andetag kändes lite lättare att ta. Höfterna var i utmärkt skick precis som förra året. Det känns som varje år det är bra är ett bonus år innan problemen kommer. Ja jag vet man ska inte tänka så ändå sen i somras har min oro bygds på hela tiden. Jag vill inte granska efter minsta fel eller tänka det värsta tänkbara som kan uppstå. Jag måste försöka släppa taget om de lite grann för det är inget som jag kan påverka även om jag så väl vill de för så står det utanför min makt. Nu är det ett orosmoment mindre efter detta fantastiska brev. Nu kan julen komma vilken dag som helst och jag veta att vi kan njuta till fullo!

kommentarer
  1. Sandrah skriver:

    Åhh vad skönt att höra! 🙂

  2. StinaB skriver:

    Vilket underbart besked! Så skönt att höra att ni kan finna lite frid i tillvaron.

  3. Emma skriver:

    Är det vårdbidrag eller något sånt då? 🙂 Hoppas ni har en trevlig kväll!

  4. Nora skriver:

    Vad skönt!
    Njut nu av julen!!

    Vi tar förresten samma bitar först i aladdin asken! =)

  5. Tack! Detsamma, en riktig charmör du har 🙂
    Såg att han var född för tidigt, det var mina tvillingar också, fast inte lika mycket.

  6. Elin skriver:

    Härligt att läsa! 🙂

    /Elin o Molls

  7. malin skriver:

    Å vad skönt!! 🙂

  8. malin skriver:

    DET RÄ DU VÄRD!
    EGEN TID OCH MYCKE SKRATT<3

  9. malin skriver:

    Oj vart fel inlägg,var göteborg inlägget jag syfta på 🙂

Kommentera

