Julhelgen

Publicerat: 29 december, 2010 i Vardagliga ting

Måste säga att julstämningen detta år inte har varit på topp och jag vet faktiskt inte riktigt varför. Men den har varit riktigt mysig trotts allt. Mängder med paket och massa julmat som man alltid äter på tok för mycket utav och godis ska vi inte ens tala om. Det är ingen överdrift när jag säger att man rullar hem efter denna helg. Kalle anka är en självklarhet och likaså Svensson Svensson. Massa härliga människor och många skratt. Vi har varit helt slutkörda speciellt prinsen. Mycket flängande fram och tillbaka. Nu börjar projekt instuvning av alla presenter som vi fått. Neos byxlåda är fylld till bredden och lite till. Tony har börjat jobba  efter den lediga julveckan nu börjar vardagen sakta smyga sig på igen. Snart nytt år som jag innerligt hoppas blir mycket bättre än 2010, ett år som jag mest har dåliga minnen utav, som ställt till problem för oss och för andra. Hoppas ni alla haft en underbar jul och kommer får ett gott nytt år!

kommentarer
  1. Sandra skriver:

    ja, mat blir de massor o paket också 🙂 god fortsättning o hoppas ni får en bra nyår! Kramar

  2. Ja, jag hoppas 2011 kommer bli bättre ❤

  3. Visst är det svårt att veta var man skall göra av alla julklappar? Hoppas på 2011 är vårat år!

  4. Ja jag hoppas verkligen på ett bättre 2011!!

  5. malin skriver:

    Även om julen är mys med nära och kära är det skönt att det börjar återgå till vardagen 🙂
    Hoppas ni får ett toppen år det är ni värda alla tre ❤ 🙂

Kommentera

