Drömmen om ett leende del 2 av 2.Ikväll 21:00 i tv4.

Publicerat: 11 januari, 2011 i Hjälpa andra!, Läpp-käk-gom spalt

Tänkte passa på att tipsa om den sista delen i dokumentären ”Drömmen om ett leende” som går ikväll kl 21 på tv 4.

Svensk dokumentär från 2011. Avsnitt 2 av 2. Wondu har fått näsan avbiten av en krokodil och hoppas nu att läkarna kan hjälpa honom att få en ny näsa. Man möter också Nasifa igen och tar reda på om hon nu är tillräckligt frisk för att opereras.

Hörde någonstans att dessa avsnitt ska finnas på tv4:as hemsida men har sökt utan nått resultat tyvärr.

kommentarer
  1. Nej precis. Vi har ju ingen trimmer, men jag har insett att det är typ ett måste om jag inte vill lägga 150-200 spänn när han börjar bli långhårig! Det är ju typ samma pris jag betalar! =P

    Neo tyckte att det var jätte kul att klippa håret, håret sover nu sa han när vi var klara! =P

  2. StinaB skriver:

    Ikväll såg jag programmet och det är verkligen gripande att se. Man får också upp ögonen för hur bra vård vi har här i Sverige.

  3. Åh, älskar såna program!
    🙂

    kram

  4. malin skriver:

    baileys å kahluha 🙂

  5. Sandra skriver:

    Jag hittade detta på tv4, men den är bara tillgänglig 4 dagar till, så är nog bara en viss tid efter de gått på tv.
    http://www.tv4play.se/dokumentarer/dokumentarfilm?title=drommar_om_ett_leende_del_2&videoid=1193950

    du har fått en award av mig, synd på mon blogg 🙂

Kommentera

