Nått så simpelt som magsjuka?

Publicerat: 24 mars, 2011 i Cerepral pares, Läkarbesök/undersökningar
Etiketter:, ,

Sjukhus besök i tisdags, CPUP. Leder mättes i alla möjliga vinklar i vanlig ordning. Frågorna blir fler för varje gång när han lär sig nya saker hela tiden. Underbart är ordet. Skulle varit hos ortopeden  Neo ska få skena till sin vänster fot men vi fick avboka.

Annars rullar dagarna på i vanlig ordning. Några bra dar och några dåliga dar. Natten till idag var väldigt tuff. 8 kräkningar, kom aldrig till ro. Började runt kl 19 och kl 02:30 upphörde kräkningarna och hans somnade och sov till 08:30. Fick inte ens behålla vattnet. Inge lös i magen eller nått sånt. Han vaknade upp i morse och betedde sig precis som vanligt. Var det nått så simpel som en släng av magsjuka eller vad det nått helt annat har vi inte lyckats lista ut. Inga mer kräkningar under dagen och var pigg till kl 17 då det gick utför som det oftast gör nu för tiden. Somnade lite drygt 6 efter gnäll.

Tvättmaskinen går på högvarv och tankarna likaså.Vi väntar på EEG svar än och oron växer för var dag. Igår kväll kom paniken och tårarna. Igår orkade jag inte hålla emot. Är trött på att vakna upp med en klump i magen över hur dagen kommer bli. Är trött på att vara stark..

kommentarer
  1. Jennie skriver:

    Åh gumman. Jag önskar jag kunde göra det lättare för er. Önskar ingen denna oro. Fy så jag lider med er och tänker på er. ❤

  2. Sandra skriver:

    men gumman, jag hoppas verkligen det blir bättre snart o ni får svar, går ju inte o ha det så. Massa kramar från oss!

  3. manick skriver:

    <3KRAM<3 fy vad jobbigt för er att inte veta?? 😦

  4. Men lilla vännen.. du behöver inte alltid vara stark, man får gråta också! Bara ringa om det är något 🙂 Finns här. Hoppas ni får svar snart så ni kan räta ut några frågetecken. Kramar

  5. Emelie skriver:

    Ibland är det bra att ha en pissdag och gråta så att man kan tömma ut och ofta bli lite stark igen efter. Det är inte konstigt om du blir extra ledsen när natten varit tuff eftersom sömnbrist alltid gör mig känslig iallafall.

    Hur jobbigt det än är så kommer du igen eftersom du alltid gör allt för Neo.

    ”Jag vill tro att det härliga är större än det besvärliga”

    KRAM

  6. Elin skriver:

    Att lätta på trycket är nyttigt. Du kan ju inte bära runt på allt inom dig!

    Jag är ingen ivrig kommenterare men jag tänker på er.

    Kram från Elin, mamma till Molls.

  7. camillarenz skriver:

    Hoppas det ”bara” är magsjuk!

  8. Tack! =)

    Hur går det för er? Hur mår ert lilla busfrö? =)

Kommentera

