Film:Går!

Publicerat: 27 april, 2011 i Filmer, Framsteg

Mitt i allt ståhej så händer det massa på gå fronten. Prinsen blir stadigare och stadigare. Han vågar släppa själv och gå längre och längre sträckor på egen hand. I Måndags när Sandrah, Devin, Vilde, jag och Neo gick till mcd så slog prinsen gå rekord ännu en gång. Han har haft lite svårare att gå i sina skor (ortopediska skor) det är lite klumpiga kängor och att vi var utomhus med det hindrade inte honom. Sandrah förevigade ögonblicket med en lite film. Ska förövrigt få nya ortopediska skor fast i form av mer sneakers hoppas de blir lite lättare. Ja vad säger man det finns verkligen inga hinder för denna fantastiska underbara kille♥

kommentarer
  1. Ida/Trolltoka skriver:

    Han är fantastisk!

  2. M skriver:

    vilken härlig kille du verkar ha. han är ingen kämpe längre, han är en segrare! =D

  3. Sandrah skriver:

    Duktiga Neo 🙂

  4. Åh va kul!!! det måste vara roligt för honom! lättare att komma dit han vill!!!

  5. Elin skriver:

    Hej! Jag skulle vilja ha din hjälp?… Vi har en handikappad son som är två år och vi ska bostadsanpassa och bland annat behöver vi höja upp altanen? Jag funderar på vad kommunen betalar och inte. Det är ingen som kan/vill svara på denna fråga. Jag vill inte söka anpassning om vi inte har råd att göra det. Tack för en jätte fin blogg! // Elin

  6. Emelie skriver:

    Han e grym!!!!!

  7. Skalmans mamma skriver:

    Vilken kille han är!!! Blir så glad när jag läser om alla fina framsteg. Att han går är verkligen fantastiskt :-)!
    Kram

  8. camillarenz skriver:

    Han är så duktig!!

    Sv: Dom är köpta på Monki, 250 spänn 🙂

  9. Johanna skriver:

    Duktiga duktiga Neo! Vilken stark kille han är mitt i all turbulens! Wohooo:)

  10. Mie skriver:

    Men Herre Gud! Han går!!!! Finner inga fler ord…shit, allting är verkligen möjligt.

Kommentera

