Kommunikation på hög nivå!

Publicerat: 1 augusti, 2011 i Framsteg, Teckenspråk

Det var så självklart!

Han fick fram till mig och tog en allvarlig ögonkontakt. Gjorde tecknet för bada. Går fram till mig och tar min hand. Med bestämda steg ledde han mig till badkaret släppte min hand och tecknade bada ännu en gång. Jag blev så otroligt paff för det var så himla självklart. Nu mamma, nu ska jag bada. Det var första gången han visade så otroligt tydligt vad han vill göra med att teckna. Som bomull för mammahjärtat!

Han älskar verkligen att bada och blir modigare och modigare i vattnet så idag styrde vi färden mot Sunne vattenpark där vi spenderade massa timmar i vattnet med en helnöjd son. Kommunikation på hög nivå är vad det är♥

kommentarer
  1. Åhh vad roligt🙂 Har du inga bilder? Vill se massa bilder därifrån ju!

  2. Skalmans mamma skriver:

    Vad duktig han är och vad det måste vara skönt för honom att kunna visa vad han vill!

Kommentera

