Bästa julklappen!

Publicerat: 25 november, 2011 i Cerepral pares, Läkarbesök/undersökningar
Etiketter:,

Igår fick vi årets bästa julklapp. Beskedet som varje år hittills blivit den bästa julklappen. Jag förstår inte riktigt varför jag oroar mig för det har alltid sett bra ut. Men det som är bra kan bli dåligt och oddsen har varit emot prinsen så många gånger så det är nog därför man lätt kommer in i de jobbiga tankebanorna.

Svaret från Neos höft röntgen även detta år visade fullt normala förhållande. Jag satt och pillrade upp det där brevet igår kväll i sängen innan jag skulle lägga mig och när jag såg svaret släppte massa spänningar och tårarna var ett faktum. Jag somnade med ett leende på läpparna. Lycka!

kommentarer
  1. Malin skriver:

    Underbara besked!
    Ha en super härlig helg!

  2. Skalmans mamma skriver:

    Så skönt! Förstår att det är en underbar julklapp🙂. Önskar vi hade fått samma besked, men tyvärr…
    Kram till er och hoppas att ni får en skön helg!

  3. malin skriver:

    hon är översynt, så nu är det bara för henne att vänja sig med glasögon🙂
    kram till er

Kommentera

