Dålig uppdatering under helgerna som gått

Publicerat: 3 januari, 2012 i Hjälpmedel, Läkarbesök/undersökningar, Vardagliga ting

Ber så mycket om ursäkt över den väldigt dåliga uppdateringen men det har hänt en hel del nu i helgerna att bloggen glömts av för en stund.

Jag tror att  jag sist skrev att vi skulle på utprovning av rullstol och barnvagn. Vi bestämde oss för att här näst så blir det en rullstol. Han är ju en stor pojke nu så vi gör ett försök med en rullstol. Barnvagnen som vi har i nuläget får vi behålla tills vi ser att rullstolen fungerar bra. Dock så fick vi inte med oss rullstolen hem utan det skulle göras några ändringar. Ny tid för ny ortos har vi fått så nu inväntar vi de. Snart börjar väl brev från sjukhuset sakta men säkert trilla in igen. Varit ganska lugnt över jul sån tur är.

Julhelgen har varit väldigt hektiskt, åkande fram och tillbaka för att hinna med allt firande. Neo fick massa paket i vanlig ordning och som alltid var själva öppnandet av paketen helt ointressant så det fick mamma och pappa stå för. Mycket leksaker och kläder blev det.

Juldagen fyllde min syster yster år så det var firande av henne och efter de middag hos tonys mormor och morfar. Dagen efter de slog min magkatarr till iom all mat och stress så då låg jag hela dagen medan neo lekte med sina nya leksaker.

Nyår firade jag i min ensamhet här hemma eftersom vi inte fått tag på någon barnvakt. Neo sov oroligt för alla raketer men lyckades somna om efter den värsta raketruschen var över. Året började bra med massa massa härlig snö men i vanlig ordning så försvann den lika fort. Väldigt tråkigt för Neo älskar snö.

Bättre sent än aldrig men hoppas ni alla har haft en fantastisk jul och ett gott nytt år!

Lite ointressant inlägg men så har våra veckor sett ut. Det kommer mera😉

kommentarer
  1. Malin skriver:

    Härligt med en rullstol till Neo🙂 Jag går redan i sånna tankar, fast att det inte är aktuellt för Oliver på iaf nått år!
    Hoppas ni får hem den snart och den funkar kanon för er!

  2. zasata skriver:

    Låter dom ni haft det br.🙂

  3. Skönt att ni haft det bra iaf🙂

  4. sandra skriver:

    Hej, det gick över väldigt fort faktiskt och jag klarade mig så de va skönt🙂 o bonzo verkar också må bra nu🙂 hoppas ni haft en bra helg!

Kommentera

