Född att vara annorlunda

Publicerat: 16 februari, 2012 i Tips

Tänkte passa på att rekommendera en ny serie om sex barn, alla med olika funktionshinder. Vi följer barnen från födelsen fram till sju års ålder.

Man känner så mycket gemenskap med dessa starka underbara föräldrar. Vet inte hur många tårar jag fällt under seriens gång över alla kämpande fantastiska underbara barn.

Ibland känner man sig väldigt ensam över att ha ett barn med funktionshinder då jag inte har någon i min vänskapskrets som är i liknade situation som oss. Jag saknar just den där speciella gemenskapen med någon.

Tryck på länken så kommer ni till första delen av fyra i serien.  http://svtplay.se/v/2707735/fodd_att_vara_annorlunda/del_1_av_4?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2432298/sb,p156907,1,f,-1

kommentarer
  1. Malin skriver:

    Det här måste jag se. Ska göra det genast!
    Hoppas det är bra med er!
    Kram

  2. Monica skriver:

    Har också sett alla avsnitt. Gud vilka goa och starka ungar. Kram till eran goding!

  3. Har kollat på tre avsnitt nu! Herregud så de kämpar på🙂

  4. zasata skriver:

    måste jag spana in

  5. Vilket bra tips! Det måste jag titta på sen!

    Stort grattis till lilla bebisen i magen! Underbart!🙂
    Kram

  6. Elin skriver:

    Måste verkligen se serien, har bara så JÄVLA dåligt med sån tid:/
    Vet precis vad du menar, spelar ingen roll hur mycket familj/vänner man har, inget kan helt fylla upp den tomheten man kan känna…

    Kramar

Kommentera

