Fickhatten

Publicerat: 13 mars, 2012 i Teckenspråk
Etiketter:,

Neos resurs håller nu på att gå en teckenspråkskurs för Neos skull vilket vi tycker är fantastiskt bra. I denna kurs som hon går så fick hon ett litet teckenspråkslexikon eller hur man ska förklara det. Hon visade mig den när jag lämnade Neo en dag och jag tyckte den var toppen. Hon som i sin tur håller teckenspråkskursen, Camilla, är syster till en av Tonys bästa vänner. Neos resurs hade nämt att jag verkligen gillade fickhatten och Camilla lyckades få ett exemplar till oss som lämnades till Neos resurs, Marita, som i sin tur vi fick. Verkligen något sådant som jag letat efter så tusen tusen tack!!

kommentarer
  1. Hej
    Ville bara säg att jag nu har en annan blogg och lagt till dig igen på Bloglovin där i stället! Då Sotnosens blogg inte längre ”finns! =) Kommer alltså fortsätta att följa er!

    Kram!

Kommentera

