Neo 5 år!

Publicerat: 29 juni, 2012 i Kärlek, Minnen/känslor

I Tisdags (26/6) så fyllde våran prins 5 år. 5 hela år har gått sedan du mötte världen för allra första gången. Det har varit 5 oerhört tuffa år men samtidigt 5 underbara år fyllt med massa obeskrivbar kärlek.

För allra första gången på Neos födelsedag så tänkte jag inte på allt det jobbiga. Årsdagen har en tendens till att framkalla massa minnen. Men denna dag så tänkte jag bara på hur otroligt stor våran hjälte har blivit. Måste säga att det var en jäkla härlig känsla som jag faktiskt inte känt förut. Bearbetningen går vidare och jag tror nog jag aldrig kommer bli helt färdig utan den kommer att pågå resten av mitt liv. Det går i perioder då man oroar sig för framtiden och hur det ska bli men just nu tar jag en dag i taget och ser på våran underbara, starka kille utvecklas och upptäcker nya saker i världen. Magiskt!

♥Älskar dig så mycket att det gör ont min underbara unge♥

kommentarer
  1. Grattis igen till världens sötaste Neo 🙂

  2. malin skriver:

    Grattis finaste Neo på din 5 års dag 🙂

  3. Monica skriver:

    Grattis till finaste killen!

  4. Malin skriver:

    Grattis i efterskott fina Neo! Hoppas att du hade en fin dag med många paket och massor av mys med din mamma och pappa!

  5. Angelica skriver:

    Grattis Neo!!! Stor han har blivit!
    Hur går det för dig? Hur mår du? Långt kvar?

Kommentera

