Vårat drömmars mål!

Publicerat: 27 juli, 2012 i Gravid med nr 2

Idag gott folk så har vi uppnått vårat dröm mål! Idag har vi en bebis som inte blir klassad som underburen längre. Det känns så overkligt att vårat största mål nu är uppfyllt. Idag så gick jag in i v 37+0 och ord kan inte ens snudda på allt de som vi känner. Vi kommer få en stor bebis, en bebis som inte behöver kämpa för sitt liv, en bebis som kan andas själv utan maskiner. Kort inlägg men jag kände att jag var tvugnen att dela med mig. Är såå oerhört glad och lättad. Bara 3 veckor kvar till bf.

♥Vi längtar så efter att få träffa dig där inne♥

kommentarer
  1. Monica skriver:

    Grattis! Nu får lillen komma…!

  2. Kom nu bebisen för jag längtar efter dig😀

  3. Christina skriver:

    Ååå va spännande🙂

Kommentera

