Nu har det vänt!

Publicerat: 14 november, 2012 i Läkarbesök/undersökningar, Neo

Äntligen får jag skriva de inlägg som jag så länge hoppats på att jag skulle få göra! Nu har sänkan vänt och de med buller och brak! Sänkan som togs i Fredags hamnade på 190 så de var inget hopp. Sen skrev jag i förra inlägget att Neos CVK har krånglat så under hela helgen har det inte tagits några prover iom att vi satte stopp för att sticka honom. Vi var där och hälsade på och Neo var pigg och glad.

I måndags gott folk hade sänkan hoppat ner till 101! Både Tony och jag var redigt chockade kan jag meddela för de hade vi verkligen inte förväntat oss. Sen igår hade den hoppat ned ytterligare till 68!! Idag hamnade den på 48 så nu har det verkligen vänt med råge och vi hoppas innerligt att det kommer fortsätta så. Även smärtstillande har trappats ner till nu bara alvedon morgon och kväll och den höga febern har hållit sig borta.

Går inte att beskriva lyckan i måndags när Tony ringde och berättade de underbara nyheterna!!

kommentarer
  1. Becca skriver:

    Åh fantastiskt, så glad jag är. Tänker på er varje dag och detta var verkligen goda nyheter! ❤

  2. Lisa skriver:

    Åh så skönt! Kollar in här varje dag för att se hur det går för eran hjälte!

  3. Jenny skriver:

    Å vad bra. Tänker på er.

  4. Monica skriver:

    Skönt! Nu är du snart hemma igen Neo!

  5. madeleine skriver:

    Underbart att höra! Det går framåt även för Isabelle, vi gjorde CT på njuren som visade att den minskat rejält. Hoppas det bara blir bättre och bättre för er nu.

    Kram från Madeleine och Isabelle

  6. Emma skriver:

    Härligt!!

  7. Angelica skriver:

    Vilken lycka! Heja NEO!

Kommentera

