Ett helt år har gått!

Publicerat: 13 december, 2012 i Alvin

Tänkt att ett helt år redan har gått?!

För exakt ett år sedan på självaste lucia så tog jag ett positivt graviditetstest. Hade tagit ett någon vecka innan men som inte visade  något. Jag hade känt mig lite annorlunda i kroppen och bestämde mig för att ta ytterligare ett. Trodde inte det skulle visa något men efter nån minut så kom streck nr 2, ett starkt sådant, och jag var tvungen att sätta mig ner på toan för att stirra mig  blind på de där testet för jag fattade det inte. Eter de sprang jag in och väckte Tony. Yrvaken som han var så fattade han inte riktigt all uppståndelse till en början. Tog lång tid innan det gick in att vi skulle bli ytterligare en familjemedlem. Var mycket rädsla involverad.

Graviditeten gick upp och ned ( en resa i sig) men de 7 sista veckorna var helt underbara och jag kunde gladeligen gå över flera veckor. Nu var det en himla tur att jag inte gjorde de för då hade vi med stor säkerhet inte haft vår lilla Alvin hos oss idag. Hittade pappret där han diagnos står som jag tänkte dela med mig utav någon annan gång och även en förlossningsberättelse tänkte jag.

På ett sätt så hoppas jag att jag kommer få uppleva ytterligare ett positivt graviditetstest i framtiden…

image

kommentarer
  1. linda pettersson skriver:

    <3<3<3

  2. Malin skriver:

    Så fint skrivit❤
    Håller tummarna för positiva graviditetstest i framtiden!

Kommentera

