Sov gott underbaraste Ibbe

Publicerat: 3 april, 2013 i Okategoriserade

Jag förstår inte att världen fortsätter rulla på som vanligt när någon går bort,speciellt när det handlar om barn. Den gör ju faktiskt de även fast den har stannat för en själv.

Nu är världen en krigare mindre. En familj som jag följt en liten tid. De har gjort en liknande resa vi har gjort med Neo. En prematurpojk, en krigare. En krigare som berört mig så oerhört mycket och likaså hans föräldrar. Utgången för ibbe blev inte den vi fick.

Natten till måndagen fick ibbe sina änglavingar. Efter en lång tids kämpande så orkade hans kropp inte längre och på måndagsmorgonen nådde det mig. Allt bara stannade. De gör ont att andas och tårarna bara rinner. Jag kan aldrig någonsin förstår hur det känns. Jag vet känslan av att vi kanske inte skulle få behålla neo men aldrig någonsin hur de är att förlora sitt barn.

Jag läste om krigaren i Ibbes mammas, Marias blogg. Nu orkar jag inte längre läsa för jag bara känner paniken komma som en knytnäve i magen.

På kvällarna tänder jag ljus för ibbe och hans familj. Ja jag vet att det inte hjälper ett skit men jag vill ändå visa att de finns i mina tankar varendaste liten sekund på dygnet. Det finns inga ord att säga så jag visar att jag tänker på dem och finns här för dem.

Jag tänder ett ljus och sitter och gråter i min ensamhet på kvällarna över en krigare. En helt otrolig liten krigare med en otrolig styrka.

♥Himlen har fått den vackraste ängeln. Sov gott underbaraste ibbe♥

P1010210

kommentarer
  1. Beccis skriver:

    Nu gråter jag också! Vilken orättvisa och i sådana här stunder finns inga rätta ord, men jag sänder Ibbes familj mängder av styrkekramar och varma tankar!😦 ❤

  2. Sandra Karlsson skriver:

    Även jag har följt Ibbe och hans familj ett bra tag… Och kan inte förstå att detta hände, jag var helt säker på att de såsmåningom skulle få komma hem. Men så blev det visst inte😦

    Förstagångsbesökare här på din blogg, kommer tillbaka till dig och dina goingar🙂

Kommentera

