För snart 1 år sedan

Publicerat: 17 augusti, 2013 i Alvin

För exakt 1 år sedan var Alvin beräknad att komma men så blev det inte riktigt. Jag hann gå över en dag. Kunnat med glädje gå flera veckor till för jag fullkomligt älskar att vara gravid. Trotts all rädsla och oro pga av Neos förtidiga födsel och allt där till så älskar jag den där stora magen. Nu var det ju tur att jag inte gick över mer iom att Alvin var så sjuk. Ironiskt nog så skulle det ha varit bättre om han bestämde sig för att komma ut tidigare. Oändligt tacksam att det trotts allt gick bra.

Denna bild är tagen ganska så precis för 1 år sedan och jag saknar denna stora runda magen så oerhört mycket och hoppas att jag kommer få uppleva den en gång till. För 1 år sedan gick vi och väntade, spända och förväntansfulla på vad som skulle komma. Inte visste jag att vattnet skulle gå på nästa morgon och vi skulle få åka till förlossning och få uppleva en vanlig förlossning vilket var helt magiskt.  Blir rörd till tårar av att bara tänka på det.  För snart 1 år sedan fick vi upp en liten blek pojke på bröstet som hade kämpat så hårt i magen och haft det riktigt jobbigt. Ytterligare en kämpe kom till världen ♥ Alvin ♥

P1000409

Kommentera

