Alvin 1 år!

Publicerat: 26 augusti, 2013 i Alvin

 Den 18 Augusti så fyllde våran prins hela 1 år. Det var ju visserligen ett tag sedan nu men jag har svårt att få till tid till att sitta och blogga där för det kan gå ett tag mellan inläggen.

Iaf våran lilla prins har fyllt 1 år och det känns som kalasen har avlöst varandra. På självaste födelsedagen hade vi ett barn kalas. Jag bjöd inte så många tycker de räcker med de närmsta. Det var riktigt trevligt och Alvin fick massa fina presenter. Premiär för att äta tårta blev det också och kan meddela att det gick hem stor hos Alvin. Smackade i sig en rejäl bit av mammas hemmagjorda tårta. Brukar ha som tradition att göra egna tårtor på ungarnas födelsedagar och med Alvin får jag verkligen passa på för han då nästa år med stor säkerhet vara bestämd över hur han vill ha den!

Nu i lördags körde vi på med kalas nr 2 och för hela tjocka släkten. Det var samma då med massa fina presenter och tårtätning för lillprinsen. Lyckades få även Neo att smaka en pyttebit inte illa pinkat.

Nu är barnens kalas slut för denna gång. Det är jätteroligt att ha dem men de tar verkligen energi och tid. I lördags kväll efter kalaset följde jag med min bror, syster,jim, farmor och nathalie ut och åt middag och drack ett glas vin. Var jättetrevligt för det är inte ofta vi träffas allesammans. Även skönt med lite egen tid som är svår att få till och som nästa  är obefintlig.

Nu är det bara 1 månad kvar tills min bror och Nathalies bebis är beräknad att komma. Jag längtar så in i norden efter att få bli faster. Det ska bli så oerhört mysigt♥

Lite bilder från kalasen!

P1020021Tårta nr 1

P1020069

P1020105

Tårta nr 2

P1020130

Skynda dig mamma!

Kommentera

