Snart ska jag bli faster!

Publicerat: 26 september, 2013 i Okategoriserade

Nu har det gått för lång tid igen sen jag uppdaterade bloggen. Jag ber om ursäkt men det är fullt upp hela dagarna så hälften vore nog.

Men de tankar som upptar mestadels av tiden är att snart snart ska jag bli faster. Fatta så häftigt! Jag ska bli faster. BFdatumet kom och passerade så i skrivandets stund så Nathalie gått över en dag. Hoppas verkligen att den lille behagar att komma ut i världen snart så man får träffa det nya  livet. Tony börjar väl snart tröttna om han inte redan gjort det med mitt tjat att snart ska jag bli faster. Neo och Alvin ska få en kusin. En lekkamrat. Så roligt att åldersskillnaden inte kommer bli så stor mellan Alvin och kusinen. De kommer nog bli bra vänner. Så ja gott folk jag är som ett barn som inväntar julafton fast detta slår alla julaftnar någonsin ♥

Måste ju även passa på att berätta att Tony har fått en kusin. En liten Oliver som kom ut 3 veckor förtidigt och blir 2 veckor nu på lördag. Honom vill jag också så gärna träffa och lämna en liten present som står i hallen och väntar. Dock så har 3 av 4 i vår familj gått och blivit lite småförkylda så vi har avvaktat lite för att inte smitta. Men så jag längtar efter att få träffa honom. Så kära förkylning försvinn  illa kvickt för jag vill snosa bebis som snart blir bebisar!

Kommentera

