Film: Neo och Alvin leker tittut

Publicerat: 7 oktober, 2013 i Alvin, Filmer, Kärlek, Neo

Jag minns en tid inte för allt längesedan då Neo inte tålde Alvin. De kunde inte bada tillsammans, leka tillsammans, sitta bredvid varandra vid måltider och Alvin fick absolut inte vara i Neos rum när Neo skulle sova inför natten. Det gick verkligen inte alls. Neo blev jätteledsen och arg.. Alvin har ju alltid varit en ganska skrikig liten pojk och det i sin tur stressade Neo oerhört då han har svårt för höga ljud. Men gott folk jag kan meddela att det har blivit så oerhört mycket bättre.

Nu leker de tom tittut tillsammans och Neo triggar verkligen igång Alvin till att leka med honom. Det är inte direkt att de leker tillsammans med leksaker utan de jagar varandra och härmas och nu sist ut har de börjar leka tittut tillsammans. Kan ni förstår så otroligt häftigt detta är? Det är helt obeskrivbart häftigt. Att trotts att ingen av de pratar så kommunicerar de på andra sätt och de skrattar tillsammans. Dessa små stunder är helt underbara.

På avstånd hör jag deras hjärtliga skratt och jag bara sitter ner helt tagen av stunden och kan inte riktigt greppa att vi har kommit ända hit. Ända hit där de skrattar tillsammans vilket inte varit så självklart alla gånger. Det är helt himla j*vla fantastiskt!

Filmade när de båda var i sitt esse ♥

kommentarer
  1. Linda skriver:

    Jättefint! 🙂 Jag tittade också på filmen när Alvin tar sig fram. Vad kul , min lille Alwin (född 25/8-12) tar sig fram på exakt samma sätt 🙂

  2. maddan79 skriver:

    Va skönt att de har roligt ihop. Å jag sett att tiden går fort. Du har så vackra prinsar Marie. Kanske kan ses frampå. Jag ska på extra ul i nov. Kanske kan ta en tur till er efter.
    Puss å kram

Kommentera

