Jag har blivit faster!

Publicerat: 15 oktober, 2013 i Kärlek

 

 

                 Som jag har gått och väntat och längtat.

Idag fick jag världen bästa telefonsamtal från min bror. Idag den 15 oktober behagade äntligen deras lilla bebis att möta världen för allra första gången vilket var på tiden eftersom Nathalie gått över nästan 3 veckor. När hon väl ville ut så gick det med en väldig fart. Jag har blivit faster till världens vackraste tjej  och med världen vackraste namn, Edith!

Kan säga att jag grinat från och till hela dagen. Massa glädjetårar har trillat. Hoppas hoppas hoppas vi kan komma iväg och hälsa på hela familjen i morgon. Jag är sådär äckligt underbart lycklig och tänk att min bror och hans fantastiska sambo blivit föräldrar ♥

image♥Edith♥

 

kommentarer
  1. Monica skriver:

    Grattis! Edith är så fint namn!

Kommentera

